هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا
نوشته شده توسط : المیرا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود. این هتل مدرن و جذاب با سبک و سیاق عثمانی و شبیه کاخ توپکاپی در استانبول ساخته شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 20 کیلومتر می باشد. هتل وو توپکاپی پالاس 8500 مترمربع زیربنا دارد و دارای 908 اتاق است که شامل 92 اتاق خانوادگی و 10 اتاق ویژه معلولین می‌باشد. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر سالن استراحت، حمام همراه با دوش و سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار، گاوصندوق اجاره‌ای، تخت کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و بالکن یا تراس با چشم‌انداز رو به استخر است. تمام وعده‌های غذایی در این هتل به صورت بوفه برای مسافران تور آنتالیا سرو می‌شوند، ناهار و میان‌ وعده‌ها را می‌توانید از منو نیز سفارش دهید. همچنین می‌توانید سفارشات رژیمی و غذای مورد نظرتان را به رستوران اعلام کنید. اتاق‌ها را می‌توان با تمام وعده‌های غذایی رزرو نمود.

در این هتل زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد و اتاق های مخصوص بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

امکانات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

لابی با پذیرش شبانه روزی ، تهویه‌ی مطبوع  سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه مجهز ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی ویژه میهمانان تور آنتالیا ، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . .

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا, مناسب ترین هتل آنتالیا, رزرو هتل آنتالیا, نرخ خوب هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: